Uudet seura-asut tilattavissa

Noname jatkaa edellisvuosien tapaan seura-asujen toimittajana. Seura-asujen tilauskäytäntö kuitenkin muuttuu, ja se tapahtuu seuraavasti:

1. Seura-asut ovat tilattavissa Noname Clubshopista  9.lokakuuta klo 23:59 asti.
  2. Valitse valikosta ”Oulun Hiihtoseura”, salasanan verkkokauppaan saat Jarilta: jari.m.huttunen@gmail.com
  3. Kirjauduttuasi verkkokauppaan näet saatavilla olevat seuratuotteet. Valitse haluamasi tuotteet ja oikea koko, ja lisää ne ostoskoriin.
  4. Vahvista tilaus täyttämällä yhteystietolomake.
  5. JOKAINEN MAKSAA TILAAMANSA TUOTTEET ITSE VERKKOKAUPASSA! (poikkeuksena hiihtäjät, joille seura kustantaa urheilijasopimuksen mukaisesti)
  6. Tuotteet toimitetaan kootusti seuran kautta joulukuun alussa.

Sovitusasut löytyvät Jarilta. Sovitustilaisuuksia tullaan järjestämään mm. HS-harjoituksien yhteydessä.

Huom. Noname verkkokaupassa nyt alennuksessa mm. aluskerrastoja, hiihtohanskoja, pipoja yms.

noname