Kauden 2015-16 päättäjäisissä palkittuja.

OHS:n kauden 2015-16 päättäjäisiä vietettiin 26.5.2016 OSAO:n Myllytullin yksikössä. Paikalla oli reilut 80 hiihtoseuralaista ja tapahtumassa käytiin läpi molempien jaostojen sekä Tervahiihdon viime kautta sekä lyhyt katsaus tulevaan kauteen. Tapahtumassa palkittiin OHS:n seuran mestaruushiihtojen parhaat, perhehiihtokoulun osallistujat sekä ampuma- ja maastohiihdon erikoispalkinnot. Tapahtuman huipensi seuran kiertopalkintojen ja valmennusapurahojen jako sekä SM- ja MM- mitalistien kukitukset.

Ampumahiihdon erikoispalkinnot:

Vuoden ampumahiihtäjä; Jouni Kinnunen

Nuori ampumahiihtäjä; Juho Hökkä

Ampumahiihdon tulokas; Roope Jokela

Ahkerin harjoittelija; Neea Taskila

Onnistunut viestisuoritus; Sonja Heljasvaara

Vuoden veteraaniampumahiihtäjä; Pauli Turtinen

Vuoden juniorivalmentaja; Paavo Pökkä

AH valmennusapurahalla palkitut;

Eemil Heinonen, Ella Heinonen, Sonja Heljasvaara, Juho Hökkä, Roope Jokela, Oona Latomaa, Jouni Kinnunen, Eeli Kujala, Greta Kurkinen, Sanni Pirttikoski, Vili Rantasuo, Matias Riipi, Neea Taskila, Juhani Tolonen, Tuomas Säily.

Maastohiihdon erikoispalkinnot:

Hopeasompa aktiivit; Emmi-Sofia Lämsä ja Eino Koivula
Hopeasompa kehittyjät; Mikko Pietarila ja Riina Laurila
Hopeasompa menestyjät; P16 SM -hopeaviestijoukkue Niilo Moilanen, Roope Jokela, Viljami Vuorre sekä tytöistä Emilia Nissinaho

MH vuoden valmentaja: Risto Kittilä
MH:n vuoden juniorivalmentaja: Mira Jokela
MH:n vuoden veteraaniurheilija: Maija Oravamäki

Vuoden talkoolaiset:

Erkki Annanpalo
Lauri Palosaari

Seuran kiertopalkinnot:

Maastohiihdon vuoden tulokas: Niilo Moilanen