Oulun Hiihtoseura hakee ohjaajia/apuohjaajia hiihtokouluihin

Oulun Hiihtoseura hakee ohjaajia ja apuohjaajia talvikaudelle minisompa ja perhehiihtokouluun sekä Lasten Lumipäiville.

Minisompa-ryhmässä hiihtäjät ovat 7-10 vuotiaita ja perhehiihtokoulussa lapset ovat alle kouluikäisiä. Harjoituksia minisompa ryhmässä on kaksi kertaa viikossa marraskuusta maaliskuuhun ja perhehiihtokoulussa kerran viikossa tammikuusta maaliskuuhun. Lasten Lumipäivät on kaksipäiväinen tapahtuma kouluikäisille ja se järjestetään Raksilan Pikkukankaalla 16.-17.2.2017.

Ohjaajana/apuohjaajana toimit harjoituksissa pienemmän ryhmän ohjaajana ja saat tukea ohjaukseen kokeneemmilta ohjaajilta. Tehtävät ovat erinomaisia harjoittelupaikkoja jos haaveissasi on kasvatusalan opinnot tai vaikka valmentajan tehtävät. Tehtävät eivät edellytä alan koulutusta tai aiempaa työkokemusta, oma urheiluharrastus tai -tausta katsotaan eduksi.

OHS maksaa pientä kulukorvausta harjoitusten ohjaamisesta.

Tiedustelut:
Juha Latomaa, juha.latomaa@gmail.com, 050 486 8167