Seura-asujen sovitustilaisuus 24.8 17-19:00

Seura-asujen sovitus tilaisuus järjestetään PoPLin tiloissa (Sammonkatu 6) 24.8 17-19:00.

Unisex mallisto on samalla mitoituksella kuin aiempina vuosina, mutta uusi Lady-mitoitus on eri. Sovitus asut ovat kuosiltaan mitä sattuu, eli uutta kuosia ei valitettavasti ole nähtävillä. Muistakaa myös että nyt on oikea aika tilata lady-mitoituksella olevat asut, koska niitä ei ole tilatavissa joka vuosi.

Huomaattehan että tilausaika on aika lyhyt (29.8 mennessä) ja, jos tämä sovitusaika ei millään sovi, niin ota yhteyttä Jariin (jari.m.huttunen@gmail.com, 0504867967) ja koitetaan järjestää toinen mahdollisuus. Nyt sana kiertämään että kaikki halukkaat tulevat paikalle, saavat asut sovitettua ja tehtyä tilaukset ajoissa.