OHS:n naiset avasivat Suomen Cupin voitolla

OHS:n naiset avasivat Suomen Cupin voitolla, miesten joukkue 12.

Oulun hiihtoseuran naisten viestijoukkue avasi Suomen Cupin 3x4km (V) viesti nupealla voitolla Vuokatissa. Joukkueella Marjaana Pitkänen, Riitta-Liisa Roponen ja Maria Virpi hiihtänyt joukkue voitti lopulta toiseksi tulleen Kainuun Hiihtoseuran 36,5 sekunnilla. Kolmas oli Jämin Jänne, joka kukisti loppukirikamppailussa Vuokatti Ski Team Kainuun.

Miehissä Oulun Hiihtoseuran ykkösjoukkue 3x6km (V) viestissä 12. kokoonpanolla Eero Aittolampi, Kusti Kittilä ja Kalle Määttä. Voiton vei Vantaan Hiihtoseura ennen Kouvolan Hiihtoseraa ja Jämin Jännettä.

Kuvassa alla riemuitseva naisjoukkue vasemmalta lukien:  Maria Virpi, Riitta-Liisa Roponen ja Marjaana Pitkänen. Kuva vasemmalla: Touho Häkkinen ja kuva oikealla: Lauri Palosaari

(klikkaa kuvia suurentaaksesi sen)