OHS Maastohiihto ja SKIGO yhteistyösopimukseen

OHS Maastohiihto ja SKIGO ovat sopineet kolmivuotisen yhteistyösopimuksen. Sopimuksen mukaan OHS MH saa SKIGO tuotteita käyttöönsä ja vastavuoroisesti tarjoaa näkyvyyttä OHS:n kisa- ja lämmittelyasuissa sekä nimeää kansalliset sekä piirikunnalliset SKIGO hiihdoiksi. Lisäksi SKIGO on jatkossakin Rullatervahiihtojen yhteistyökumppani toimittaen kilpailuihin rullasukset sekä järjestämällä oheismyyntiä. OHS ja SKIGO järjestävät myös kaksi voitelukurssia per kausi ja seuran jäsenistöllä on mahdollisuus yhteistilaukseen seurahinnoilla.

Yhteistyö sopimus tuo merkittävää molemminpuolista etua talven arvokisoissa, kun OHS saa  laadukkaat ja uusimmat voiteet käyttöönsä, OHS:n huoltoryhmän tarjotessa voitelutukea sekä testaustuloksia. Tulevina kausina on siis odotettavissa entistä liukkaampaa ja pitävämpää kapulaa OHS hiihtäjille ja toivottavasti myös roppakaupalla menestystä sen mukana.