Noname toppatarjous

Talvi ja kylmät ilmat tekevät tuloaan, mutta ei hätää kun yhteistyökumppani Nonamelta löytyy lämmintä päällepantavaa seura-asujen lisäksi. Nyt tarjolla untuvaa edulliseen seurahintaan kahdessa eri muodossa, kevyt untuvatakki esimerkiksi kisan jälkeiseen lämmittelyyn ja muhkea untuvatakki vaikkapa huoltajan päälle ladun varteen tai ampumapenkalle.  Takkeja pääsee sovittamaan Sankivaarassa torstaina 12.10 klo 18:00, sovitettavia kokoja  löytyy kevyestä untuvatakista 150cm-L ja untuvatakista XS – XXL. Tilaukset sähköpostitse tai puhelimella Jarille tai Annelle (anne.talvensaari-mattila@oulu.fi / 044 530 4511 tai jari.m.huttunen@gmail.com / 0504867967), tilausaikaa on sunnuntaihin 15.10 klo 16:00 saakka.

Nyt siis kannattaa tilata laadukasta lämmintä ylle, takkien tiedot alla olevissa linkeissä, mutta seurahinta on huomattavasti alhaisempi (esillä Sankivaarassa tai kysy Annelta tai Jarilta). Takkeihin ei siis tule seuran logoa eikä muutakaan painatusta vakiona ja värit ovat nuo linkeissä esitellyt

Kevyt untuvatakki                                                                                                     Untuvatakki