OHS seuraluokittelun 2. ja sai OK:lta tähtiseurastatuksen

Seuraluokittelun 2.

SHL:n seuraneuvotelupäivillä Jyväskylässä 28.4. palkitiin seuroja, jossa OHS oli toiseksi paras seura.  Ykköseksi nousi Espoon Hiihtoseura.

Luokiteltuja seuroja oli 331. OHS sijoitui toiseksi seurojen välisessä ”kilpailussa” jossa pisteitä saa kilpa- ja huippu-urheilussa, nuorisotoiminassa sekä harrasteliikunassa. OHS:a hävisi Espoon Hiihtoseuralle nuorisotoiminan sektorilla. OHS oli paras kilpa- ja huipu-urheilun sektorilla.

Tähtiseura-tunnuksia laatuseuroille

Jyväskylässä jaettiin myös Olympiakomitean uudistetun laatuseuraprosessin tunnukset, Tähtiseura-tunnukset 14:lle seuralle. Tähtiseura-tunnuksen vastaanottivat maastohiihdossa Espoon Hiihtoseura, Keravan Urheilijat, Keuruun Kisailijat, Kuhmo-Ski, Lahden Hiihtoseura, Lempäälän Kisa, Noormarkun Nopsa, Oulun Hiihtoseura, Pargas IF, Puijon Hiihtoseura, Pöytyän Urheilijat, Ski Jyväskylä, Vantaan Hiihtoseura sekä mäki-yhdistetyssä Siilinjärven Ponnistus.