OHS ja Pikku-Syöte jatkavat yhteistyötään

OHS ja Pikku-Syöte solmivat jatkosopimuksen kuluvalle kaudelle. OHS tarjoaa Pikku-Syötteelle näkyvyyttä seura-asuissa sekä verkkosivuillaan. Pikku-Syöte tarjoaa OHS urheilijoille leiritystukea Syötteen komeissa maisemissa sekä edulliset majoitukset seuran jäsenistölle.

Pikku-Syötteen tarjoamat ympärivuotiset hyvät harjoitusolosuhteet ovat jo vuosia olleet OHS leiritytyksen perusta ja tulevat olemaan myös jatkossa. Syötteen läheisyys mahdollistaa viikonloppuleirit, varsinkin junioreille, kun aikaa ei kulu matkusteluun ja lumivarmuus on hyvä Ouluun verrattuna. Olosuhteet harjoittelulle onvat myös hyvät, koska Pikku-Syöte on panostanut, ja panostaa edelleen, maastohiihdon harjoitteluolosuhteiden kehittämiseen.