Kusti Kittilä hiihtää Lahden MM-kisoissa

Suomen joukkue Lahden MM-kilpailujen päätösmatkalle miesten 50 kilometrin kilpailuun nimettiin tänään. Keskiviikkona maailmanmestaruuden voittanut Iivo Niskanen kärsii pienestä vilustumisesta ja keskittyy viikon päästä hiihdettävään Holmenkollenin maailmancup-kisaan. Näin Oulun Hiihtoseuran Kusti Kittilä nostettiin varamiehen paikalta tositoimiin sunnuntain koitokseen.

Kustin edustustehtävän merkitys Oulun Hiihtoseuran maastohiihtojaostolle on äärimmäisen suuri. Kustin kaltaiset kokeneet urheilijat näyttävät omalla esimerkillään tietä seuramme nuorille hiihtäjille heidän omalla urheilijapolullaan. Esikuvat inspiroivat ja innostavat nuoria tavoittelemaan omia unelmiaan tulevaisuudessa.

Nyt kaikki joukolla Lahteen sunnuntaina siivittämään Kusti lentoon Salpausselän maastoissa!

Maastohiihtojaosto